Գերմանիայի դաշնային կանցլերի պաշտոնում իր առաջին արտասահմանյան այցի ընթացքում Ֆրիդրիխ Մերցը Ֆրանսիայի նախագահ Էմանուել Մակրոնի հետ քննարկել է ՈՒկրաինայի հակամարտության խաղաղ կարգավորման հարցերը։ «Պատերազմը չի կարող ավարտվել առանց Միացյալ Նահանգների հետագա քաղաքական պարտավորությունների»,-Փարիզում հայտարարել է Մերցը, ընդգծելով, որ Եվրոպան չի կարող փոխարինել Միացյալ Նահանգներին։               
 

«Յանդեքսի» վարորդները «մինիմալ» չեն քշում

«Յանդեքսի» վարորդները «մինիմալ» չեն քշում
27.01.2017 | 10:54

Ժամանակին, երբ հայաստանյան շուկա մուտք գործեց «Յանդեքս» տաքսին, շատերը մտածում էին, որ այն մրցակցություն է մտցնում տաքսի ծառայության ոլորտում, ինչը կհանգեցնի սակագների նվազման։ Ի սկզբանե հայտարարվեց, թե «Յանդեքս» տաքսին մինչև 2 կիլոմետրը սպասարկելու է 100 դրամով, հավելյալ կիլոմետրը՝ 100 դրամով։ Սակայն այս սակագինը գործեց միայն 2-3 ամիս։ Տեղի ունեցան սակագնային փոփոխություններ, նվազագույնը դարձավ 200 դրամ։ Սպասարկումը հիմնականում իրականացվում է տաքսի ծառայությունների խարխուլ, ինչպես ասում են, վազքը կատարած ավտոմեքենաներով ու հայկական իրականության մեջ սովորական դարձած տաքսիստներով, որոնք շատ դեպքերում առաջին անգամ են լսում Երևանի փողոցների անվանումները։ Այս ամենին գումարած՝ շատ շուտով գները սկսեցին աճել՝ կախված երթևեկության ծանրաբեռնվածությունից. հատկապես հեռու տարածությունների վրա «Յանդեքսից» օգտվելն ավելի թանկ է արժենում, քան սովորական տաքսի ծառայություններից։


Սա դեռ ամենը չէ. երբ «Յանդեքս» ես պատվիրում, տաքսիստները ոչ թե բարեհաճում են մոտենալ պատվիրատուին, այլ զանգում-ճշտում են, թե հաճախորդն ուր է գնում։ Եթե պարզվում է, որ պատվիրատուն մինչև 1-2 կմ է երթևեկելու և, ըստ այդմ, վճարելու է 200 դրամ, հրաժարվում են պատվերը իրականացնելուց, պատճառաբանելով, թե 200 դրամի համար մեքենա չեն վարի: Շուկայում այսօր մրցակցությունը հիմնականում որակի շուրջ է։ Ընկերություններն աշխատում են բարելավել սպասարկման որակը՝ դրանով ավելի գրավիչ դառնալով պատվիրատուի համար։ «Յանդեքսի» պարագայում, փաստորեն, հակառակն է։


Լիլիթ ԳՐԻԳՈՐՅԱՆ

Դիտվել է՝ 2474

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ